28.4.14

5 Hairstyles with H&M

Hee Mensen!
Vandaag heb ik 6 haarstyles te delen met jullie, met accessoires van de H&M! Zelf vind ik deze helemaal geweldig! :) ik laat de prijzen even zien op het eind!




 Voordat we gaan beginnen wil ik An (SIY met mij :)) even bedankten om het 'haarmodel' te zijn ;)


1.


  

 Deze haarstyle is op zo veel momenten te dragen, bijvoorbeeld als je uit eten gaat, of naar school!
Wat je doet: Maak een hoge staart en maak hem vast met een elastiekje, dan doe je de strik van de H&M er bij! :) En deze haarlook is kompleet!

2.


 Deze haarstyle is vooral leuk op school en op het werk! Met deze bunny-ears kan jij de trend zetten!
Je hebt ze in 2 verschillende kleuren, met stippels en bloemetjes! Alle twee super toch? Maak gewoon een hoge staart en maak hem vast met een elastiekje, daarna doe je als finish and touch deze bunny-ears er bij!

 3.


Deze foto is een beetje wazig enzo, maar toch kan ik jullie er wel bij uitleggen wat dit nou precies is!
Dit is het hoofd van An :P met een prachtige bloemen haarband van de H&M erbij!
Deze haarstyle is niet zo moeilijk, maar wel super mooi! deze is dan weer leuk om te dragen naar het strand of gewoon op een zonnige dag! :)

4.

Deze vind ik leuk voor elke seconde in je leven, zo mooi! je pakt gewoon twee plukjes van de voorkant van je haar en doet ze naar de achterkant van je hoofd, daar zet je je haar vast met deze perfecte strik van de H&M!

5.

Dan de laatste al weer! Op de foto ziet hij er een beetje mislukt uit, ik geef toe, dat is ie ook haha! Maar je maakt gewoon een donutknot en doet er de bunny-ears omheen! lastiger kan het niet! maar mooier dan deze foto kan het tuurlijk wel ;) 

Strik: 3,- H&M
bloemen haarband: 3,- H&M
Bunny-ears: 3,- H&M
Voor 9.- kan je dus 3 fantastische haar accessoires kopen!

Hopelijk hebben jullie hier wat van opgestoken! 


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin