24.4.14

Q&A met Femke!

Hee! Twee weken geleden was de eerste blog die ik samen met Femke schreef. Klik hier om die te lezen. We gaan dus 1 keer in de 2 weken samen iets schrijven en we hebben een oproepje gedaan voor een Q&A. Nu hebben we samen een blog geschreven met de antwoorden daarvan. Lees snel verder om de antwoorden te lezen! (V = Val en F = Femke)


1. Wat vind je het meest nutteloze make-up product?
V: Foundation, je krijgt er namelijk alleen maar meer pukkels van whahaha
F: Persoonlijk vind ik dat blush. Ik zie eigenlijk geen verschil met als je het wel of niet op hebt en daarom gebruik ik het ook nooit. Misschien zien anderen wel verschil en ik heb er niks tegen als je het wel opdoet, maar dit is gewoon mijn mening. ;)

2. Op een schaal van 1 tot 10, hoe awesome zijn eenhoorns?
V: 10!
F: 10 natuurlijk!

3. Wat zou je nog willen doen voor je doodgaat?
V: Naar een cruise schip!
F: Ik zou nog wel heel graag een keer naar New York willen gaan, dat lijkt me echt heel gaaf!

4. Wat zou je voor geen miljoen euro doen?
V: Dat zijn er best veel eigenlijk!
F: Ik denk dan aan dingen die gewoon heel logisch zijn dat je ze niet zou doen. Zoals je familie ofz. verkopen.

5. Als je de kans kreeg om te worden wat je zou willen worden, wat zou je dan willen worden?
F: Ik zou wel heel graag schrijfster of journalist of iets in die richting willen worden. Zoiets dus.
V: Zangeres.

6. In welke film zou je mee willen spelen en welke persoon zou je dan willen zijn?
V: Frozen! Elsa!
F: Ik heb eergisteren "De dolle tweeling" gezien en het lijkt me heel leuk om daar in te spelen. Dan zou ik wel 1 willen zijn van de tweeling. (Ook al heb ik helaas geen tweelingzus ;)

7. Welk goede doel zou je duizend euro geven en waarom?
V: De hartstichting, ze hebben het geld echt nodig.
F: Ik denk Unicef, omdat dat een best wel bekend doel is en het denk ik dan ook wel betrouwbaar is. Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit waar het voor is, als het geld maar terechtkomt bij de mensen die het, het hardst nodig hebben.

8. Wat raad je mensen af om over te bloggen?
V: Over je problemen enzo, daar heb je een dagboek voor ;p
F:  Niet speciaal iets, maar over iets wat je niet leuk en interessant vind. Als je het geen leuk onderwerp vindt waar je over blogt, gaat het snel vervelen denk ik en heb je ook geen zin meer om te bloggen terwijl bloggen gewoon een hobby moet zijn.

9. Als je een bloem mocht zijn welke zou je dan zijn en waarom?
V: eeuuuuhhhhh, ik denk dat ik een roos wil zijn, opzicht heeft een roos best wel een mooie betekenis, want je kan me niet pakken, want dat prik ik je terug.... maar een roos is ook mooi!
F: Ik zou dan een roos willen zijn, omdat ik rozen heel mooi vindt en rozen ook voor de liefde staan.

10. Een aardappel zijn, of een tv?
V: Een tv! Dan ben je cool!
F: Allebei niet natuurlijk! Maar als ik 1 van de twee moet kiezen de tv. Dan word ik tenminste niet opgegeten. ;)

11. Hoe zie je jezelf in de toekomst?
V: Ik hoop gelukkig!
F: Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee! Ik zie wel wat er gebeurt in mijn leven en alles komt uiteindelijk vast goed.

12. Wat wil je later graag worden?
V: Ik wil graag… euh blogger worden denk ik.
F: Ik zou heel graag schrijfster of journalist willen worden (of zoiets) zoals ik net ook al zei. ;)

13. Wat zijn voor jouw echte no-go's?
V: Arrogantie enzo, superveel make-up dragen….
F: Zeggen dat je mooier/beter (ofz.) dan iemand anders bent. Dat mag je best vinden en misschien is het ook wel waar, maar dan houd je dat voor jezelf en hoef je dat niet aan iedereen te vertellen (ook niet aan diegene zelf)

Nou, dit was de Q&A dan!
Heb je nog vragen voor mij!?
vraag dan hier onder! Binnenkort beantwoord ik waarschijnlijk de Q&A in een video!

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin