23.4.14

Essence Like a day in a candy shop eau de toilette

Hee mensen!
Vandaag heb ik een review van: Essence Like a day in a candy shop eau de toilette!!
Tuurlijk kan ik hier niet echt feiten over vertellen, want het is een geurtje!



Ik vind het uiterlijk van dit flesje echt al super!
zo vrolijk ook! En die snoepjes dan! amazing!
Ik kreeg hem van een hele goeie vriendin van mij, en voordat ik het geurtje rook, was ik echt al verkocht!                                                                 
    

Kijk, dit doosje, echt, super leuk! maar dit zegt natuurlijk niks over het innerlijk ;)

Het flesje, niks over aan te merken!

en dan de binnenkant, amazing!  het is zo'n lekker zomers geurtje!
Zeker aan te raden als je nog geen geurtje hebt voor de zomer!!!!
Ik draag hem vanaf mijn verjaardag echt vaak! (want ik kreeg hem op mijn verjaardag ;)


hij is voor € 3,29 bij de kruidvat!
Dit is zeker een aanrader ;) xx
 













Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin