24.12.15

Photography

Ondanks dat ik graag lui in mn bed zit, met Netflix, doe ik soms ook nog wel eens wat met mijn leven; fotograferen. De laatste paar dagen bestonden vooral veel uit fotograferen. Van een kerstboom tot in de tuin staan en met moeite de sterretjes aan krijgen, maar, het is allemaal gelukt, en to be honest, ben ik er best wel trots op. En nu de vakantie is begonnen, kan ik nog meer foto's maken, en proberen weer meer te bloggen.





 









Dit zijn nog lang niet alle foto's, I just felt the need to share this. Ik ben te excited om te wachten tot kerst {Ook al is dat morgen al}, of oud en nieuw. Door school had ik een tijdje niet meer gefotografeerd, maar ik ben weer helemaal terug bij mijn love. En damn, ik ben excited.

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin