1.11.15

Spam Je Blog! {+ lil update}


Hi! De laatste tijd heb ik helaas niet zo veel meer kunnen bloggen, voor school moest ik 3 dagen stage lopen, en ik was erg moe toen ik thuis kwam na die dagen. Ik moest vooral lang in de auto zitten, en daar word ik erg lui van, haha.



Mij leek het erg leuk om een serie op mijn blog te starten genaamd: Pinterest vs. reality.
Hier ga ik pins uitproberen en kijken of ze ook echt werken! Wanneer en hoe ik dit ga doen, weet ik nog niet, maar ik hoop dat ik binnen kort dit met jullie kan delen! {Kunnen jullie pins insturen? :D het liefst via insta direct}

Vrijdag kwam focus van Ariana uit, en ik draaide helemaal door, ik heb het nu al meer dan 220 keer geluisterd, staat op mijn itunes, whoops. Alleen die mannen stem in het refrein vind ik zonde, voor de rest vind ik het een leuk liedje! Wat vinden jullie er van?

Je kan onder deze post je blog spammen, zodat ik vanmiddag lekker met een kopje warme chocolademelk jullie leuke blogs kan lezen! {misschien kan je je favorieten blogs ook delen? :) }


Liefs, Valérie

4 opmerkingen

  1. Die serie lijkt me echt heel leuk, ik zie vaak zo veel dingen op Pinterest. Ik ben benieuwd of ze in het echt ook zo goed lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dat Printerest vs Reality lijkt me heel erg leuk! Ben benieuwd :) Ik moest eerst wel wennen aan Focus, vooral als Jamie Foxx ineens komt met Fo fo focus on me hahah, maar nu vind ik 'm wel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar je nieuwe serie! Wij (Maartje en Esmée) hebben sinds kort een blog over Diy, Healthy food, interior en lifestyle! Neem je een kijkje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees dit schrijfseltje nu pas, maar mijn blogje is; heelmijnwereld.blogspot.com 😌 & ik deel dezelfde liefde voor focus

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin