17.10.15

Essence All About Mat Foundation + Concealer

 Telkens als ik een nieuwe concealer heb, ga ik er weer heel erg snel door heen, te snel. In de zomervakantie had ik een van catrice gekocht die inmiddels al een week weer op is. Helaas. Maar, nu heb ik wel een nieuwe concealer kunnen ontdekken! En wat is er nou leuker dan de bijhorende foundation meenemen?



 Essence is wat mij betreft een goed en fijn merk. Ik was op zoek naar een budget concealer en kon het dus ook niet laten om deze gelijk mee te nemen {na een paar reviews te lezen, want ja, dat doen bloggers nou eenmaal} De foundation die er bij lag, heb ik ook gelijk mee genomen, het word namelijk weer winter tijd en mn gezicht ziet er dan heeeeel erg slecht uit.



 De concealer zit in een tube die je niet echt vaak ziet bij concealers, wat ik persoonlijk erg leuk vind. Je hoeft maar een klein 'dropje' van deze concealer op je hand te doen, en je hebt al genoeg voor 2 dark eye circles. Deze concealer dekt ook heel erg mooi! Het blijft bij mij gewoon op de plek zitten waar het zou moeten blijven zitten, en het lijkt gewoon alsof ik mooie undereyes heb van mezelf, haha!


De 'foundation' komt in een iets normalere tube. Ook heel erg fijn en je hebt niet zo veel nodig. Toch denk ik dat je dit geen foundation kan noemen, het is namelijk niet zó erg dekkend dat je hele gezicht een kleur word, of dat alle rood heden weg zijn. Wel maakt het je huid erg mooi egaal, en valt het ook niet op dat je deze foundation op hebt {natuurlijk valt het voor jezelf wel op, want jij ziet het verschil wel} Het blijft na mijn gevoel matt, en ook blijft het heel erg goed zitten!



No Make-up {Mijn gezicht lijkt hier extra rood omdat ik vlak voor dat ik deze foto's had gemaakt op de fiets zat, en het was heel erg koud, haha}
Een laagje foundation
Mijn huid ziet er gelijk al een stuk rustiger uit.


Foto 1- Geen concealer
Foto 2- Concealer
Het verschil is niet zo super groot, omdat mijn wallen nog niet heel erg zijn, gelukkig. Maar toch, in real life, is het verschil een heel stuk groter.

En de rest van mijn make-up! Ik draag wel poeder over de foundation en concealer, omdat ik door de dag heen liever niet wil glimmen.


Voor deze prijs{en}, zijn dit hele toffe producten! De kwaliteit is heel erg goed, en het blijft ook super goed zitten. Ik draag de concealer nu elke dag, en de foundation af en toe als het echt nodig is {gelukkig is het niet vaak nodig} Heb jij een concealer of foundation nodig, of wil je gaan beginnen met makeup dragen? Dan raad ik je deze echt aan!

Welke concealer/foundation gebruik jij?

Loads of love,
Valérie

Het is trouwens ook eindelijk vakantie, yay!

3 opmerkingen

  1. Wat een mooie foto's. Je plantje is zo leuk. De producten staan je heel mooi. Ik ben heel benieuwd naar de concealer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ga zeker even kijken... Maar ligt het aan mij of staat er geen prijs bij? Hoveel kosten ze? Mooie foto's ook! Go girl <3
    Mijn blog: https://examplewordpresscom39508.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt hele mooie foto's <3 Je bent sowieso al een natural beauty... jouw ogen zijn echt te pretty.

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin