20.7.15

Current Faves July 2015



Al een tijdje ben ik vergeten om mn favorieten met jullie te delen, terwijl ik wel een aantal favoriete producten heb!




GoPro
Dit is echt zo leuk! Vorig jaar in Spanje ging ik er ook al mee zwemmen, maar nu ga ik er mijn hele vakantie mee filmen. Ik heb zo benieuwd hoe alle filmpjes in 1 groot filmpje er uit zal zien!


Essence gel nails
Dit is zo tof! Het maakt mijn nagels harder, en ik bijt niet meer omdat ik dat zonde vind van de nagellak. Super goedkoop, en een top kwaliteit.





Tasje + Boekje van de HEMA
Hoe leuk, dat tasje! Het maakt me gelijk vrolijk. hij was iets van 2,- in de cadeaushop van de hema, en ik heb niet eens moeten twijfelen, haha. Ik ben van plan om hier wat essentials in te doen voor in mn schooltas {hint hint} Stay tuned!

Dit notitie boekje kocht ik voor 3,- bij de hema! Ik gebruik deze nu voor mijn blog en ik gebruik hem erg veel. Hij blijft gewoon openliggen als je er iets in wilt schrijven.

Oké, ik ga dit niet geheim houden.... Ik ben heel erg verslaafd aan once upon a time. Het begint nu zelfs een probleem geworden. Ik kijk het met mijn gezin, maar ik ben het verst {Sorry pap en mam, ik heb nog een paar afleveringen vooruit gekeken, #sorrynotsorry}


Paper towns is een prachtig boek. Ik ben nog niet heel erg ver, maar verslaafd ben ik zeker! Ik zit he-le-maal in het verhaal en ik kom er ook nog niet uit {voorlopig}



Mijn verslaving om lipsticks te dragen was een half jaar geleden begonnen. Ik had er in een maand zo'n 4 gekocht, en ik droeg het elke dag. Telkens weer een beetje bijwerken, en klaar. Het zakte naar een maand of 3 wel weer af, en het is weer begonnen hoor. Ik kocht een mac lipstick een week of 2 geleden, en mn verslaving is er weer. Zo is ook mijn geliefde kiko lipstick weer herontdekt.

Wat is jou fave product?

1 opmerking

  1. Leuke favorieten! Ik kijk ook once upon a time en het is echt zo'n leuke serie :)
    Liefs, Margriet (www.bymargriet.com)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin