4.5.15

En toen was je vinger gekneusd


Ik ging dit weekend met Anne en Jessica logeren, daar zijn leuke, en niet zulke leuke dingen gebeurd. Mn vinger is gekneusd {pink om precies te zijn, en mn ringvinger doet ook pijn} en daarom gaat typen moeilijk. Ik ga jullie wat foto's laten zien, van de leuke dingen in dat weekend, Enjoy!



We gingen als eerst naar het zwembad, waar het gebeurde. We waren aan het springen op zo'n luchtkussen, maar daar ging het niet echt goed. Ik werd er afgeduwd, en ik rolde hard haar beneden, over mn hand, mn pink is zoals je het kan zien een heel stuk dikker geworden. Ik heb trouwens geen idee door wie ik werd geduwd, maar het was deels ook mn eigen schuld, wie rolt er nou over dr eigen hand heen. Hoe kreeg ik dit in hemelsnaam voor mekaar, haha. Het is ook niet zeker of het gekneusd of gebroken is. Ik vroeg mn vader; "Als je vinger gebroken is, kan je hem toch niet meer bewegen?" En het schijnt dat het dus niet perse hoeft, im so scared. Ik zocht het dus even op, en dit maakte me wel even bang.









We gingen een film kijken, en aten ijs, chips, m&ms. Jupp, girls eat way too much. Maar ja, ik had 2 bakken ijs meegenomen, voor de film. We hadden ze echt nog lang niet op of we zaten al vol, veel sneller dan gedacht. Maar, we aten daarvoor ook Pannenkoeken, mjwaaaamm. We keke trouwens Bruce Almighty, I Love de films van Jim Carrey. En ik moet er nog wel wat kijken, maar ik lig altijd stuk, haha.











Die dag daarna gingen we op de trampo van jessica {het is me gelukt de handstand overslag te doen met 1 arm, omdat ik niet nog meer pijn wou hebben bij mn andere hand, haha.} Toen gingen we naar het bos met de hond van jessica, en de rest ofcourse. Het zusje van Jessica vond een kokosnoot. I'm like wha du whaaaaa.

Mijn vakantie is ein-de-lijk begonnen. Helaas kan ik minder doen omdat mn vinger gekneusd is, en het steeds dikker word. Hopelijk is het voor school weer weg, zodat ik me wel een beetje goed kan concentreren zonder steeds pijn te hebben. Misschien dat ik vandaag of morgen nog even naar de huisarts ga.

Wat ga jij doen in deze vakantie?/ Wat heb je gedaan in de vakantie?


1 opmerking

© Valblogin