17.4.15

Favoriete 'Kunst' Van Dit Moment


Ik luister weer heel veel naar muziek, zo veel dat het eigenlijk gewoon mijn leven is. Als ik sad ben, heb ik muziek dat me weer blij kan maken. Maar zodra ik dan een zielig liedje luister, word het nog erger. I dont care, want muziek is wel echt het beste wat er bestaat {Sorry Pizza, ik hou nog steeds van je}




Handwritten van Shawn, is nu wel echt mn fave. Gelukkig is shawn nog maar 16, dus maak ik nog kans ;). Hij kan echt perfect zingen, en is zoals ik al zei, jong. Ik word stil als hij zingt, of ik ga juist los en ik stop niet meer. Ik vind dat iedereen hem eens zou moeten horen zingen.
By The Way, Anne en ik gaan naar zn concert als ie naar nederland komt, M&G kopen, ik bedoel, KING.

MY FAVES:
  • This is what it takes
  • Kid In Love
  • Stiches
  • I Dont Even Know Your Name

Where Are Ü Now van JB vind ik ook leuk. Ik ben nooit echt fan van hem geweest {Ik geef toe, er was een tijd van toen hij nog z'n signature biebs haar had, dat ik fan van m was, maar van 2 liedjes hoor.} 
5H is ook wel weer goed bezig met hun nieuwe album. Ik vind Reflection een heerlijk nummer, lekker om op te dansen en je haar te flippen zovan: SLAAAAAY. ;) 
Album van Queen Grande. Ik luister elke dag haar muziek, en heb altijd kippenvel. Van haar muziek kan je gewoon niet genoeg krijgen. 28 Mei ben ik te vinden in ziggo dome, huilend. 
Adore van Ariana FT Cashmere Cat is wel echt een chill nummer hoor, pfooeeh. Ik ga altijd los met Zara, en we gaan heel bouncy dansen. En ofcourse onze mooie faces als we dit playbacken.
Dit liedje is Literally My Life {Het beschrijft mn leven}
De youtuber Eva Gutowski kwam gister met een liedje! Ze is al een jaar mn fave youtuber, en ik blijf het te gek vinden dat ze dit liedje heeft gemaakt. 

Wat is jou fave kuns? {AKA muziek}

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin