24.3.15

I Love The Trend: Flash Tattoo {New In}

Als ik op tumblr kijk, zie ik best wel veel flash tattoo's, AKA Temporary Tattoo, maar dan in het goud. Ik weet zeker dat je nu denkt aan kinder tattoo's, maar eigenlijk praat ik nu over een trend uit amerika, die ik de afgelopen tijd best wel vaak heb gezien, helaas alleen in zomer video's. Maar nu het weer lente is, kan ik het gaan dragen, en heb ik het ook besteld.




Ik heb met een groepje van 6 andere mensen deze tattoo's besteld. We willen allemaal tumblr zijn, niet dat dat gaat lukken met alles wat in Nederland is {Lets be real, we hebben echt een target nodig. En een urban outfitters in elke stad, niet alleen in A'am}


De 1e die ik op deed, was 'Wild Heart', niet omdat ik die super leuk vind, maar omdat ik het graag wou uitproberen, en ik dit de minst leuke van alle tumblery dingen vind.





Ik weet nog niet hoelang ze blijven zitten, dus daar wil ik nog wat over schrijven :) Deze zijn nu uitverkocht, maar je hebt ook nog andere, en die kan je dus nog wel kopen! Ik heb ze een nacht op, en  ze zitten er nog goed op. Dus ik ben benieuwd hoe lang ze het in totaal vol houden!


4,-  STING {3 voor 10,-}

7 opmerkingen

  1. Wat leuk! Ik vind het echt leuk voor een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tattoos! Deze foto's zijn wel mooier vind ik (als je ze expres wat donkerder hebt gemaakt dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah, need this! Wij hebben inderdaad een Target nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ziet er erg leuk uit! Is inderdaad leuk voor een feestje! Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh heel leuk! Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin