5.3.15

Health Tips| Lifebyimke


Hi! Ik ben Imke en op mijn persoonlijke blog www.lifebyimke.blogspot.nl post ik dingen over Fashion, Lifestyle & Beauty. Vandaag heb ik een artikel voor de Blogweek van Valerie. Ik ga jullie tips geven om je meer bewust te worden van je Health (Gezond) en om weer strak te worden voor de zomer. Lets begin!


Het is natuurlijk winter en iedereen probeert uit haar winterdip te komen. Je kent het wel, je gaat meer eten je pakt wat meer snoep en zo komen de extra kilo’s vanzelf. Maar het word natuurlijk ook weer zomer en dan moet je er wel een beetje goed uitzien. Het is altijd goed om op te letten wat je eet maar ook sporten helpt erg. Een paar tips die je helpen om weer strak te worden.


1. SportenJe kunt natuurlijk wachten op je hockeytraining van woensdag maar het kan ook erg goed zijn om zelf wat te doen. Ga bijv. hardlopen. Je kunt het zelf leuk maken door muziek te luisteren maar zorg wel dat je goede spullen hebt. Vooral de schoenen zijn erg belangrijk, geen goede schoenen kunnen blessures veroorzaken.

2. SchemaMaak een schema om te sporten, Ga bijv. hardlopen op maandag of doe wat yoga op woensdag. Je houd je er meestal wel aan en lukt het niet, zet er een beloning aan vast. Die leuke tas die je wil hebben? Koop hem als je 3 weken goed hebt gesport. Zo houd je je er echt wel aan!

3. FruitProbeer zoveel mogelijk fruit te eten. Als je een fruitsoort niet lekker vind kun je er ook een smoothie van maken. Mix het met iets wat je wel lekker vind, hierdoor krijg je toch die vitaminen binnen.  Je valt er niet veel van af maar het is wel erg gezond en dat is het belangrijkste.

4. LijstSchrijf op wat je per dag wil gaan eten en probeer zoveel mogelijk gezonde dingen te eten met veel variatie. Door lijstjes te maken weet je wat je eet en ben je je bewuster dat je gezond eet. Zorg ervoor dat je niet teveel suiker eet, natuurlijk ook niet te weinig maar let hier wel goed op.

5. SlapenGoed slapen is ook erg belangrijk. Ga niet al te laat naar bed zodat je meer energie over hebt om actieve dingen te gaan doen. Je ziet er ook een stuk fitter uit en persoonlijk vind ik het er ook een stuk mooier uit zien als je niet met enorme wallen rond loopt hihi ;-)


Dit was mijn artikel!
Ik zou het erg leuk vinden als je mijn blog ook een keer wil bezoeken.
Link staat boven!
X Imke


3 opmerkingen

© Valblogin