24.2.15

W7 Highlighter




Esmee en ik houden van Make-up, zoals de meeste waarschijnlijk al weten ;). We kijken alle 2 vol bewondering naar benefit, alleen we kijken niet met bewondering naar de prijzen.... Deze highlighter kan nog wel eens een dupe zijn van een Benefit highlighter, en hij was veel goedkoper dan benefit, en daarom konden we hem alle 2 niet laten liggen.



Het potje zelf lijkt heel erg op een highlighter van benefit. Natuurlijk is het daar ook van na gedaan, maar toch moet ik het wel even melden, ik bedoel, tis een review ;).


Het lijkt een beetje op een nagellak potje, de vrouw bij de kassa waarschuwde ons ook dat het een highlighter is, en dat je het niet op je nagels moet smeren. Maar we weten wat we kopen {meestal hoop ik/denk ik, toen ik klein was dacht ik dat ik lippenbalsem had, maar het was een prit stift, een hele kleine, gelukkig was ie niet sterk, en voor kinderen onder de 6 ofzo, gelukkig}

 Als je het op je huid smeert, ziet het er eerst zo uit. Licht roze, met glitters.

Als je het uitsmeert, ziet het er zo uit! Persoonlijk vind ik het echt heel erg mooi! Voor een feestje, of als je uit eten gaat of zo. Naar school zou ik het niet dragen, omdat het voor mijn leeftijd toch een beetje heavy is. Wel blijft het mooi zitten als je hem de hele dag draagt, maar dat verschilt natuurlijk per 'huidsoort'
Te koop bij de op=op voor 4,49

We kregen korting omdat het niet goed bij het schap stond. Er stond dat het 3,98 was, maar eigenlijk was het dus 4,49. Gelukkig mochten we hem meenemen voor 3,98



Klik Hier voor de review van Esmee

2 opmerkingen

  1. Super leuk en het was heel gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een bijzondere verpakking! En de kleur is inderdaad heel mooi :) Daar is geen blush meer bij nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin