23.2.15

Mijn vakantie plannen


Ik lig nu eigenlijk half te slapen op de bank, met gummybear. Een beer die ik voor valentijnsdag heb gekregen van Zara, gewoon voor vriendschap. En hij is niet normaal zacht. Ik wil het liefst nu echt in slaap vallen, maar er zijn nog zo veel dingen die ik wil doen, zoals deze post schrijven, foto's maken, essence shoppen, en nog meer. Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik wil doen, in de 6 dagen die ik nog heb.

Afspreken met humans

Ik heb al 2x met Esmee afgesproken in de 1e 3 dagen van de vakantie. Maar er zijn nog een paar mensen waarmee ik heb afgesproken om gezellig af te spreken. Ik ga bijv een jongen uit mn klas blind folded opmaken, en dat word nog wat.



Lui zijn, heel erg lui zijn.

Zoals nu dus. Ik val echt bijna in slaap.... Even bij slapen van alle uren die ik heb gemist door school. Want ik was echt toe aan vakantie, en ik wil de vakantie ook goed besteden


Bloggen, bloggen, en nog eens bloggen.

Het verbaasd me hoe 9 dagen vakantie zo veel kunnen opleveren voor je blog. Ik heb al een hele boel posts af, maar eigenlijk wil ik nog veder werken. Ook wil ik nog heel wat foto's maken, met o.a. outfit foto's.



Mn kamer helemaal 'perfect' maken.

Laatst heb ik mn kamer al helemaal omgetoverd tot een echte 'bloggerkamer'. Mn bureau staat nu echt op een manier waarop ik nog vaker aan mn bureau zit te bloggen. Maar toch is mn kamer nog niet klaar voor de schooldagen, en moet ik die rommelige kast naast mn bureau nog maar eens voor de 4e keer uitzoeken.


Wat ben jij nog van plan om te doen?


4 opmerkingen

  1. Heerlijk, een beetje uitrusten, bloggen en dingetjes uitzoeken in de vakantie. Hele fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat superleuk! Lekker lui zijn in de vakantie moet echt kunnen! Daarom is het ook vakantie he! Zelf heb ik ook echt heel weinig gedaan in de vakantie. Gewoon ontspannen en rustig aandoen. Helaas moest ik vandaag alweer naar school, balen! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje! Lui zijn... Hmm... een moeilijke taak, maar die neem ik wel op me ;)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin