12.2.15

Essence come to town blush


Iedereen weet dat deze blush + de hele come to town collectie niet meer verkrijgbaar is, hoe kom ik er dan aan? Bij de kruidvat kortings bakken, of de prijsmepper, kan je gewoon nog dingen van deze collectie halen. Ik had zelfs de lippenstift ergens verstopt, maar ik kon m niet meer vinden :(


 De verpakking zelf ziet er redelijk normaal uit! Gewoon simpel, maar wel mooi, vind ik zelf.

De blush ziet er al redelijk creamy uit! Helemaal als je met je vinger over de blush heen gaat, je voelt echt dat hij fluffy is, haha!

Op mn hand ziet het er paars uit, maar op mijn wangen krijgt hij een hele natuurlijke kleur! 

Ik ben super blij met deze blush! Ik heb hem kunnen kopen voor 1,- bij de prijsmepper.
{Klik hier als je wilt weten of er een prijsmepper dicht bij jou huis zit :D }

Zou jij deze blush kopen?

2 opmerkingen

  1. Mooie blush, ziet er goed uit! Ik ben op dit moment helemaal in to beauty dus ik ga meteen even kijken of er zo'n winkel bij mij in de buurt zit.. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige kleur! Ik hou echt van blush, ik word er altijd vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin