13.2.15

Catrice Quattro Baked Eyeschadow

Alweer zo'n product dat je niet meer kan kopen, tenminste, dat is wat iedereen denk/zegt. Want bij de kruidvat kortingsbakken + bij de prijsmepper. Ik keek al een tijdje naar dit pallette, en ik heb hem goedkoop kunnen scoren!



Het pallet ziet er super leuk uit! Hij is klein, en vierkant. De strepen + De kleuren vind ik super leuk!

Er zitten hele mooie kleuren in! Alleen door de foto lijken de 1e en de 4e best wel op elkaar, in het echt niet, want dan zijn het wel verschillende kleuren.

Dit zijn de kleuren, ik ben verliefd! Alleen de groene zou ik niet zo snel dragen, maar nog steeds, voor kerst is het altijd leuk! ;) De kleuren zijn super gepigmenteerd, en ook super glitterig, mooi voor een feestje :).

Ik heb dit palletje voor 2,50 kunnen scoren bij de kruidvat. Ben je benieuwd wat ik nog meer heb gekocht? Klik dan Hier

Zou jij dit palletje kopen? 

2 opmerkingen

  1. Ik heb deze ook kunnen scoren voor €2,50 bij het Kruidvat toen hij nog wel in de LE zat omdat het doosje niet goed meer dicht ging. Ik ben er ook erg blij mee. Eigenlijk wilde ik de groene maar die was al uitverkocht. Leuke post X

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin