15.2.15

Addicted | Blogger Theme


Ik heb mn eigen blogger theme gemaakt. Niet voor mezelf, maar voor degene die het leuk vinden! Ik heb heel erg mn best gedaan om hem zo leuk mogelijk te maken! Ik ga ook verder met nieuwe, als jullie dat leuk vinden. Dit is niet een hele spectaculaire, maar toch, het is leuk om als beginnende blogger als theme te hebben! Je kan de kleuren helemaal veranderen, de indeling, lettertype! Behalve mijn copyright onder in.
Ik hoop dat een van jullie deze lay-out gaat gebruiken, en er heel veel plezier van heeft! Liefs, Val






{Als je op download klikt, zie je een hele pagina met allemaal codes. Kopieer die codes, en plaatst ze in de plaats van je oude HTML codes, download eerst je template wel even, voordat dit fout gaat!}

7 opmerkingen

  1. He, super leuk dat je je eigen template hebt gemaakt! Knap ook! Alleen als ik op demo klik staat er dat er alleen uitgenodigde lezers beschikbaar is! Hoe zit dit? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem op mijn blog ingesteld. maar met dat " Homepage ", " about " en nog andere. ik kan daar niks aan veranderen. kijk anders even op mijn blog als je me niet begrijpt :p

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin