8.1.15

Val #1


Ik heb echt al tijden niets meer geschreven, over mijn leven. En het leek me wel weer leuk om te proberen. Aangezien er heel wat volgers er bij zijn gekomen! En ik blog niet om de volgers, ik blog omdat ik het zelf leuk vind! Dan zit ik de hele middag te schrijven, en plan ik alvast wat posts in, omdat ik daarna dan even kan chillen. Ik zie bloggen niet als een soort van school, maar als een hobby, en een hobby die ik heel graag doe. Soms moet het zelfs van mezelf, maar dat doe ik dan ook met liefde.




Praten over bloggen en video's met mensen van school

Zo grappig, ik moest laatst naar de schooldokter { Mn hele klas, om de beurt natuurlijk (;  } Maar voor de vakantie moesten we al een formulier invullen, en ik schreef 6 of 7 hobby's op, whoopsie. { Zingen, Dansen, Acteren, Schrijven, Bloggen, Video's maken, Visagie} Te veel? In ieder geval, ze ging het dus over schrijven hebben. Dus ik alles vertellen, toen ging ze over naar bloggen en video's maken, en wauw, ze was geïnteresseerd, had ik niet verwacht, haha! Ze was super aardig, en ik heb dit nog nooit zo meegemaakt. Ook ging ze praten over het zingen. Zij: Dus jij kan een beetje zingen, of super goed. Ik: Nou, dat zeggen mijn vrienden wel..... *schaam schaam*.


Bloggen

Ik kom de laatste tijd meer in de blogger spirit. Daarom heb ik er ook voor gekozen om 2015 lekker fris en fruitig in te gaan. Een nieuwe lay-out. Een beetje andere foto's. En meer blog vrienden maken. Ik heb in 2014 een keer gepraat met littlekeystohappiness, met lauresque. Dan heb je nog Maartje, Esmee, Lucia, Zara, Nicole, en Julia. Allemaal super lieve mensen! Daarom een tip: Als je blogt, probeer zo veel mogelijk 'blogvrienden' te maken. Niet iedereen waar ik mee praat (Zoals Naomi en Laura) zijn mensen waar ik heel vaak mee praat, maar wel mensen die ik suuuuuuper aardig vind, ze wonen ook in Amsterdam, veel te ver voor mij. Maar ik vind ze echt heel erg lief! Dus als ze dit lezen, jullie zijn aardig ;).


Inspiratie

Mijn inspiratie daalt langzaam, aangezien ik niet meer zo veel producten koop en ik aan het sparen ben. Dus tips zijn altijd welkom!


Wil je vaker van dit soort posts zien? Laat dan een comment achter!
Liefs,
Val


1 opmerking

© Valblogin