4.12.14

Winter Tag| Blogmas #4


Hey, vandaag weer eens een tag, en deze tag, past bij mijn blogmas! Ik heb dit keer voor jullie de winter tag! Ik heb deze bij een aantal blogs gezien. En hij is volgens mij gemaakt door Bethany Mota!




Wat is je favoriete winter nagellak?
Hmm, eigenlijk heb ik geen idee, ik vind matte kleurtjes enzo wel heel erg leuk!




Wat is je favoriete winter lipproduct?
Ik ga voor EOS lipbalm. Die verzocht mijn lippen zo goed!



Wat is je meest gedragen winter kledingstuk?
Ik heb een trui van de Bershka, die ik met veel liefde draag! (deze heb ik in Spanje gekocht)


Wat is je meest gedragen winter accessoire?
Uhm, haha, hele goeie! Ik denk toch... mn handschoenen van de action. Haha! Dat zijn van die touchscreen handschoenen!


Wat is je favoriete winter (geur) kaars?
Niet een geur kaars, maar van die stokjes! Van de hema!


Wat is je favoriete winter drankje?
Hmm, mn zelf bedachte koffie recept, met een candy cane er in. :)


Wat is je favoriete kerst film?
Home Alone! Ik vind die film zo leuk gemaakt! Ik lach me meestal ook dood, haha, dit klinkt zo raar!



Wat is je favoriete winter eten?
Nasi! Eigenlijk vind ik nasi het hele jaar door lekker!



Wat is je favoriete kerst decoratie?
Ik heb een heel schattig sneeubol ding, haha. Met een rendier er in!
Tussen de enveloppen, haha.


Wat staat er boven aan je kerst lijstje?
Ik denk een polaroid camera, of kwasten van real techniques!

Wat is je favoriete kerst liedje?
Alle liedjes van Ariana natuurlijk!

Wat zijn je plannen voor de kerst vakantie dit jaar?
Logeren met An! En dan ook hapjes bakken. En natuurlijk met familie enzo!




Ga jij deze tag overnemen? Laat het weten, ik ga hem dan natuurlijk bekijken! Liefs, Val

21 Dagen Tot Kerst

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin