3.12.14

NYC Smokin' Hot Show Time Mascara | Blogmas #3

Terwijl deze mascara al een tijdje lang een must is in mijn stash, ben ik er niet aan toegekomen om hem te reviewen. Die rode verpakking pas opzich wel bij kerst, daarom vond ik dit een goed moment om jullie even te laten zien wat nou goede goedkope mascara is.




Ten eerste, wat een leuke verpakking! Makkelijk maar door het rode toch spetterend, en hij valt ook goed op! De letterkeuze is een en al perfectie. Sorry, maar ik ben gewoon te blij over deze mascara.


Het borsteltje is heel erg goed. De mascara klontert niet erg van dit borsteltje, en ik ben ook weet goed te spreken over deze. Want hij kamt je wimpers goed door, en beloofd te doen wat hij moet doen.

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara, charmante foto dit, haha!
Maar nu zijn ze dus nog saai, en ja, zonder mascara!

Met mascara. Ik kijk hier weer lekker chagerijnig, sorry, hihi. Maar hij maakt je wimpers erg lang met een laagje. Wauw, ik ben zo verliefd op deze mascara! Hij klontert niet, en geeft je wimpers een natuurlijk effect.

Ik ben erg te spreken over deze mascara, hij doet wat hij beloofd te doen. Te zorgen dat jij mooie wimpers hebt, waardoor je kan stralen, 'Show Time' heet hij ook wel!
Ik ben erg benieuwd of jullie deze mascara hebben, zo ja, wat vinden jullie er van?
Heb je hem niet, zou jij hem kopen?

Te koop bij de kruidvat (NYC)
2,-


22 dagen tot kerst





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin