7.12.14

Winter Make-Up Routine| blogmas #7

Eerst wil ik even zeggen dat dit niet mijn charmanste foto ooit is. Ten tweede, ik wil An even bedanken voor de selfie ;). Oke, ik ga nu echt mijn winter makeup routine laten zien. Ik draag niet alles elke dag, maar om jullie gewoon een beeld te geven, dacht ik dat ik het allemaal even wil laten zien! (An, heel erg bedankt voor alles gister ❤️ )



First thing first. Gezicht primen. Dit doe ik niet elke dag, alleen als ik me fancy genoeg voel om wat meer te dragen.

Concealer, ja, concealer. Doe ik dit elke dag? Nee. Ik draag het alleen als ik er uit zie als een panda met zwarte wallen. Of van die rode vlekken. Maar ik heb het bijna nooit. Ik draag het ongeveer een keer in de 3 weken of zo. Maar soms in het weekend probeer ik wat make-up dingen uit, dus doe ik het wel!

Even afpoederen met mn 2 diamantjes, mn real techniques buffing brush, en mn maybelline fit me powder. (van maybelline komt nog een review)

Mascara time! Soms voel ik me lelijk genoeg om heel veel mascara te dragen (4 laagjes, hihi). Maar meestal doe ik eerst die van essence op, voor de lengte. En daarna die van Max Factor (die is al heel erg oud, maar nog steeds heel erg fijn!) voor de 'waterproofheid'.

En als ik me nog fancy'er (is dat een woord? haha.) voel, dan doe ik er nog wat lippenstift bij. Ik kies dan meestal uit kiko 913, of essence 7.


Q: Wat draag jij elke dag?

PS: Bijna 100 followers op bloglovin', ga jij me helpen naar de 100?


18 dagen tot kerst







Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin