6.12.14

Christmas Tag| Blogmas #6


Laat ik beginnen met zeggen hoe snel kerst er al weer is. Kerst van 2013 voelt als een maand geleden.  Gelukkig gaat het zo snel, want kerst vind ik de leukste tijd van het jaar. Alle lichtjes, de kerstmuziek, hmm, warme chocolademelk (met een hele bult slagroom en een candy cane.) Ik zie het al helemaal voor me! Daarom heb ik vandaag voor jullie de christmas tag.

Wat is je favoriete kerst liedje?
Santa tell me van Ariana Grande.


Wat is je favoriete kerst film?
Home Alone! Ik vind het leuk gemaakt.



Wat staat er boven aan jouw kerst verlanglijstje?
Uhm.... Eigenlijk heb ik geen idee, haha.



Wat is je favoriete make-up look voor kerst?
Binnen kort komt er iets waarbij ik ga laten zien wat ik bij gala op ga doen! 



Wat draag je het liefst tijdens kerst?
Gewoon een jurkje denk ik. Dat vind ik het leukst, omdat je dan extra feestelijk overkomt.




Hoe ziet jou ideale kerst er uit?
Gezellig eten met de familie. Dat vind ik heel erg leuk!




Wat ga jij dit jaar doen met kerst?
Ik ga naar de bios, en waarschijnlijk eten met familie!




Heb je een echte of een neppe kerstboom?
Een neppe!




Wat voor kleur ballen zitten er in jou boom?
Meestal rood zilver, wit.



Wat is je favoriete kerst snack?
Dat verschilt! Ik vind alles lekker. Maar toch vind ik die kransjes met die witte en rode spikkeltjes heel erg lekker.


Wat ga jij dit jaar doen met kerst?

Liefs,
Val

19 dagen tot kerst

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin