14.12.14

Makeup Essentials Beauty Blender Dupe| Blogmas #14



Ik wou al heel erg lang de beautyblender. En toen ik laatst het foldertje van de kruidvat las, zag ik dat ze er een dupe hadden voor 3,-. Als je mij bent kan je dat ding niet laten waar hij is. Dus nam ik hem een paar dagen later gewoon mee naar huis. Om te testen!



Als je tegen mij had gezegd dat dit de echte beauty blender was, had ik je zo geloofd. Het namaken is in ieder geval gelukt.

Werkt hij ook goed?


Hij is zacht, en werkt ook goed.



Je moet hem wel onder water houden, anders werkt hij niet goed. Hij krijgt een beetje bobbeltjes, maar blijft wel goed werken

Ik vind het een goed sponsje, en al helemaal door de prijs!

Te koop bij de kruidvat 
7,-  hij was afgeprijsd naar 3,-

11 dagen tot kerst

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin