13.12.14

Hema Matte Topcoat| Blogmas #13

Dat ene moment wanneer je super graag een matte topcoat wilt, en het andere moment dat je weet dat hij bij de hema is. Ik was zo blij toen ik wist dat ze deze topcoat daar hadden. Ik ging naar de stad en kocht hem ook gelijk toen ik hem bij de hema zag. Ik ging hem gelijk voor jullie testen.



Hij ziet er erg mooi uit. Wat ik leuk vind aan de hema is dat ze de nagellak niet met allemaal kleurtjes op het flesje doen. Ik vind het er zo super chique uit zien!

Dit is niet een goeie foto, maar zo ziet mn nagellak voor de topcoat er uit.

Na de topcoat zag je helemaal geen glans meer! Ik had het zo goed niet verwacht, en ik ben er super goed over te spreken!

Ik ben super tevreden over deze topcoat!

Plus punten:
-Hij droogt snel
-Hij matteerd echt
-Hij is goedkoop
-Je krijgt wat je hoort te krijgen met deze topcoat

Min punten:
.....


Te koop bij de hema 
2,50
-
Ga jij deze topcoat dragen bij de kerst dagen? Of door het hele jaar?
-
Liefs,
Val



12 dagen tot kerst





5 opmerkingen

  1. Oeh leuk! Ik vind matte nagellak mooier dan glans in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Heb hem toevallig laatst ook gezien, maar nog niet gehaald. Snel doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ie goed is! Ik bedenk me dat ik ook nog ergens een matte topcoat heb liggen, gauw weer eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Misschien ga ik de volgende keer ook een topcoat kopen bij de hema, maar ik heb net gisteren één van essence gekocht..jammer

    www.itsfashionx.blogspot.com

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de nagellak zelf ook en vind hem helemaal geweldig! :)

    http://worldofideas-nl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin