2.11.14

REAL TECHNIQUES CORE COLLECTION

Real techniques word gebruikt door vele bloggers en youtubers. Ik was er zo benieuwd naar dat ik het niet kon laten lichen. Hij lag dus in de primor in spanje, in de aanbieding. Je kent mij langzamer hand wel. Ik moest en zou het hebben, haha!




De verpakking is echt super, het is een hoes en standaard in een! Hoe tof!



Het belangrijkste: De kwasten.

Buffing brush:
HEEL ERG ZACHT! Ik gebruik hem elke dag voor poeder van essence (Transparante)


Detailer brush:
Hmm, wel fijn hoor. Maar niet mijn favoriet

Fountdation brush:
Heel erg fijn. Maar toch zou hij wel iets groter mogen zijn. Hij verdeeld heel goed, maar een slagje groter zou ik fijn vinden.

Contour brush:
Heel zacht, en heel erg fijn! Hij pakt de poeder goed op, en brengt ook zeker mooi aan!

Ze zijn heel erg fijn, en zeker mijn favorieten! Welke kwast zou jij willen? En welke zijn jou aanraders?
Laat een comment achter!


Deze kwasten zijn te koop via AliceJo.com


(de foto's zijn gemaakt in Spanje, dus ze hebben niet de beste ondergrond!)





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin