19.11.14

My current favorites (november 2014)


Ik heb best wel redelijk veel favorieten, en ik maak geen favorites of the month filmpjes meer, dus ik besloot maar foto's te maken van mijn favorieten.



Als aller eerst, een van echt de beste mascara's tot nu toe, ik weet niet waarom, maar hij maakt mijn wimpers gewoon goed. Precies zoals ik het wil!

I ❤️ Kiko! Deze lipstick is echt mn fave en ruikt ook nog eens lekker! Voor die prijs (iets in de 4 euro ofzo) Is dit een prima lipstick, hij maakt mn lippen echt zacht!



Real Techniques kwasten zijn nu echt een must voor mij. Zonder ze kan ik niet meer. Want deze zijn zo perfect! Niet het goedkoopst ofzo, maar echt de moeite waard om te kopen!

Ik matteer mijn gezicht elke ochtend met deze poeder, anders loop ik er als een discobal bij! Dit is echt een must voor mij, en ik heb de pen al bijna geraakt!



Haha, addicted to this cutie, i don't know why. Maar hij is zo leuk!


Ik ben verliefd op dit shirtje van de bershka, tis een dikke croptop, maar ooh zo lekker zit hij!
(deze heb ik gekocht in spanje)


Laatst vond ik een hele mooie ketting bij de V&D, met je sterre beeld. Ik nam hem gelijk mee, want hij had 50% korting, en nu is het mijn favoriete ketting, ❤️.

Ik ben echt fan van Ariana Grande, ik luister bijna alleen naar haar muziek. Ik ben verslaafd aan all my love, van the hunger games

Snow in california vind ik zo mooi! Ik kom al weer een beetje in de kerst sfeer, zo leuk!


Q: Wat is jou favoriete product + liedje? 









Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin