18.11.14

Essence like an unforgettable kiss trend edition


Essence weet weer mooie dingen te maken, dit keer met een weer geweldige trend editie. Ik moet zeggen dat ik deze echt prachtig vind, en dat deze editie zeker een kijkje waard is!



Deze lip smoother beloofd je lippen heel erg zacht te maken, met een licht glansje
1,99






Dit is denk ik wel een van de leukste dingen, essence heeft hele lekkere geuren, zo omschrijven ze deze: 'sparkling, fruity-floral'  Dat beloofd dus veel!
5,99



Hoe kan essence nou vergeten om een prachtige blush er bij te doen? Niet! Ze gaan 2 kleuren van deze prachtige blush verkopen, in 01- nothing but lovestoned. en 02- pink me
3,29

En om die blush compleet te maken, doen ze er nog even een hele leuke kwast bij! Met een hartje in het midden!
Ik verwacht dat deze heel erg zacht is!
2,79

04-03-02-01

Wauw, essence weet ook weer de nailpolish te rocken. Met deze kleuren betover jij iedereen.
Hij beloofd een mooie finish te hebben, een gel finish!
te koop in: 01 nothing but lovestoned, 02 always on my mind, 03 you let my heart skip a beat, 04 pink me.
1,79


03-02-01

En wat kan essence nou zonder lipstick, ze hebben het altijd, en weten het altijd weer goed te doen.
Deze lipstick beloofd een high shine finish te hebben, wat erg mooi is!
te koop in: 01 nothing but love stoned. 02 pink me. 03 keep calm and kiss me
2,29



 01-02-03
Eyes closed, and he can see your eyes. Dacht essence zo? Ze hebben deze vrolijke kleurtjes er bij gedaan zodat je hem je ogen kan showen, denk ik? haha!
Ze zeggen dat deze goeie pigmentatie heeft, ik ben benieuwd!
1,79

Deze trend editie licht half januari tot half februari in de winkel


Is er iets wat jij van deze editie gaat kopen!
Laat het dan achter!


Om nooit meer een post te missen, kan je me volgen op bloglovin : https://www.bloglovin.com/valbogin




Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin