11.10.14

What's on my desk?

Mijn bureau, de plek waar ik mijn huiswerk maak, en natuurlijk, mijn blogpost schrijf. Hoe veel ik ook probeer om mijn bureau netjes te houden, lukt het me niet. Maar als hij dan eenmaal netjes is, ziet het er uit, zoals ik het nu ga laten zien.


Wat ik heel erg handig vind, is om notitie boekjes te hebben. In mijn geval voor mijn blog. Ik heb daar een agenda, en gewoon een notitie boekje voor.
Ook vind ik het handig om mijn mobiel daar te hebben. Ik ben soms een beetje onhandig in spullen om een handige plek neer te leggen 



Tuurlijk is het geen bureau zonder een lamp. Want anders kan ik s'avonds niet zien wat ik doe. 
(deze lamp is van de HEMA)



Ook heb ik mijn macbook en een koptelefoon.
Deze macbook heb ik voor school, en voor video's editten. En natuurlijk ook bloggen.


Als allerlaatste heb ik altijd de producten en/of dingen die ik nog moet reviewen op mijn bureau staan, zodat ik dat niet vergeet. 
-een bakje met washi tape
- een nepplant 



Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin