12.10.14

10 reasons why i love bloggin'




Bloggen. Het gene waar bij ik me helemaal kan verdiepen. Of het nou met fotografie, beauty, of lifestyle te maken heeft. I Don't Care. I Love Bloggin'







1. Ik kan schrijven wat ik wil. Niemand die kan zeggen dat ik iets verkeerd doe. Het is mijn site, en mijn regels


2. Ik hou van fotograferen. Daarom doe ik het elke dag wel eens. Ik heb ook meer dan 1000 foto's gemaakt :)

3. Nieuwe mensen leren kennen vind ik altijd super leuk. Via twitter vragen mensen mij om iets samen te doen. Vind ik ook super leuk!

4. Het is altijd zo leuk om reacties te krijgen! Niet dat ik er veel krijg. Maar als ik ze dan heb. Kan mijn dag niet meer stuk!

5. Nieuwe dingen ontdekken. 
Door bloggen heb ik heel veel producten ontdekt. Zoals MUA pallette, en nog veel meer!

6. Laten zien waar je van houdt.
Met bloggen kan ik laten zien wat ik leuk vind. Zonder dat mensen mij tegen houden.

7. Leren om een site te maken.
Ik heb geleerd hoe je met html codes om moet gaan, video's moet bewerken, en nog veel meer!

8. Gewoon, schrijven. Ik hou van schrijven. En mijn mening geven. Door dit blog kan ik mensen laten weten of ze iets moeten kopen of niet.

9. Iets hebben om te doen.
Door mij blog heb ik iets om te doen. Ik heb van die verveel momenten. Dan pak ik mijn camera en schiet ik wat plaatjes. En ik ga schrijven :)

10. Dat mensen mijn blog lezen, vind ik al super! :)




Liefs,
Val

2 opmerkingen

© Valblogin