29.10.14

MAYBELINNE BABYLIPS ELECTRO| ORANGE

De babylips waren een tijd zo gehyped, dat bijna iedereen ze had. Ook gingen een aantal meiden op sites de Amerikaanse bestellen! Wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan, want je hebt een (soort) van die 'Amerikaanse' nu ook in Nederland! Helaas de dr. rescue niet, maar de electro wel!


Ik koos voor deze super lekker ruikende oranje. In de winkel dacht ik dat hij meer koraal was, maar dat had ik mis. Maar, ik ben wel super blij met deze!

Met de huls is niks veranderd, hij is nog steeds even dik, en houdt even fijn vast.


De inhoud is natuurlijk anders.
Hij is veel zachter, en niet zo romig. Bij mijn vorige babylips werd hij al snel romig, vooral als het iets warmer was dan normaal. En de kleur ging er ook snel vanaf.

Bij deze blijft hij gewoon goed, en is er tot nu toe nog niks mee!
De kleur vond ik eerst nog een beetje spannend, want ik dacht: "Ohnee, oranje!"
Maar dat ging beter dan ik dacht. Bij de electro zijn de kleuren niet zo heel erg vel, ze geven alleen een gloed van die kleur af. Bij oranje krijg ik dus een beetje een oranje gloed, en het ziet er best wel leuk uit!

Om mijn hand ziet de kleur er feller uit dan op mijn lippen. Hij heeft een erge oranje kleur, maar hij ruikt heel erg lekker! Haha!


Op mijn lippen zie je er amper wat van, en dat vind ik wel een pluspunt.
Het is namelijk een lippenbalsem met een kleurtje, maar toch zie je er amper wat van! Super voor de meiden die nog geen lippenstift mogen/willen dragen, maar toch een stapje verder willen!

Ik draag hem onder mijn kiko lippenstift voor zachte lippen de hele dag door, en tot nu toe bevalt hij me goed.

Ik heb deze babylips gekocht bij de etos voor 3,-
Super prijsje!






Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin