23.10.14

ALL ABOUT AUTUMN TAG

Terwijl de herfst al bijna 6 weken aan de gang is, dacht ik dat het wel eens tijd werd voor een tag, de all about autumn tag! Ik zag deze op Veracamilla en ik dacht dat het wel leuk was om te doen!



Wat is je favoriete herfst drankje?
Mijn zelfgemaakte starbucks! Daar komt binnenkort een diy van online.

Laat je leukste muts/wanten zien.
Ik had een hele leuke kattenmuts van de primark, maar ik kan hem niet meer vinden.

Welke muziek luister je in de herfst?
Dat verschild! In de zomer luister ik heel veel Ariana Grande, maar nu meer naar Timeflies.





Welke parfum ga je het meest dragen in de herfst?
Haha, das een goede! euhm.... Ik denk een die ik van iemand heb gekregen, volgens mij van de bigbazar, en ik heb er ook een kleintje van gekocht bij de op=op.


Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
Het is geen geurkaars, maar een ding van de Hema met geursticks, ik ben zo erg verslaafd aan die geur, die geur hoort nu gewoon bij mn dagelijkse leven. Als ik mn kamer binnenkom, ruikt t zo lekker!

Wat is je favoriete makeup look voor de herfst?
Ik had er al een post van gemaakt, maar ondertussen is het weer een beetje veranderd, misschien dat ie dan een keer bij mn morning routine komt!

Go to herfst moisturizer?
Zarqua skin cream! En de eye cream! Zo fijn! Echt mijn favoriete all time!

Wat is je favoriete herfst snack?
Ook dit verschilt, typisch mij. 

Hoe ga je verkleed met Helloween?
Unicorn! Of de helloween party doorgaat is niet zeker, maar als t door gaat; ofcourse unicorn! 


Hopelijk vonden jullie deze tag leuk!
En misschien komen er wel meer!

Liefs,
Val

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin