20.9.14

Over mij en mijn onzekerheid over youtube en bloggen



Af en toe ben ik zo onzeker over mijn filmpjes....
Dat komt vooral omdat mensen er dingen over zeggen.
Waar dat van komt weet ik ook niet. Nu zeg jij: Je moet wel tegen haat kunnen op youtube.
Ja ik weet het. Maar de mensen waarvan je dacht dat ze je 'vrienden' waren, had ik het niet verwacht.



Op youtube:
Mijn oude filmpjes waren anders dan die van nu. Nu doe ik namelijk wat vrolijker en praat ik harder. Ook weet ik meer van Filmen, en editten.  Maar met gezicht er op, zo ver ben ik nog niet. Ik weet dat er altijd mensen zijn die je filmpjes stom vinden, of jou niet mogen. Maar als jij het zelf leuk vind. Moet je er mee door gaan. Ik zweer dat ik bezig ben met de kwaliteit, en dat mensen mij gaan helpen met filmen. Zodat het ietsjes professioneler word. Ik probeer echt mijn best te doen! Maar soms hebben mensen altijd wel weer iets gemeens te zeggen. Ik blijf bezig met youtube, omdat ik het super vind om te doen!
(Ik heb wel wat oude filmpjes privé gezet.)


Op mijn blog:
Mijn foto's zijn niet het mooist, maar ik probeer het beste er uit te halen. Ik doe erg veel mijn best voor valblogin. En ik ben ook niet van plan om te stoppen!
Als je dus tips hebt, mail mij dan! :)



Pfoeh, dit moest er even uit! Ik hoop dat jullie dit snappen!
Dit was wel even een andere post, haha!

Liefs,
Val.



Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin