25.9.14

Mijn favoriete youtubers

Na een tijd geen post meer, heb ik er weer een!
Ik kijk heel veel youtube, dus ik heb ook heel veel leuke youtubers gevonden!
Daarom dacht ik; laat ik hier maar eens een post over maken!




1. Bethany Mota
Deze youtuber kent iedereen bijna wel (nouja, de meisjes) Ze is beroemd geworden door de diy's tutorials, en nog veel meer!


2. Mylifeaseva
Deze youtuber is niet heel erg bekend, maar toch super leuk!
Ze maakt de zelfde video's als Bethany Mota, maar toch vind ik ze misschien wel leuker. Ik weet het niet!

3. Rutger Vink (Furtjuh)
Lachen om video's? Ja dat doe ik graag! Daarom kijk ik graag naar Furtjuh! Wees eens eerlijk, wie kent hem nou niet?


Heb jij nog een favoriete youtuber? Laat het achter in de comments en misschien word het ook wel mijn favoriete ;)

XOXO
© Valblogin