1.9.14

even kletsen #4

So why-y-y-y-y-y-y do we try-y-y-y-y-y-y-
Ja, ik ben verslaafd aan ariana grande, my everything, haar nieuwe album!
Wil je meer weten over mij en over wat er nog gaat gebeuren op mijn blog? Lees dan gauw verder, want dit soort dingen kan je lezen bij even kletsen, dat elke maandag op mijn blog staat!



Ik heb nog nooit echt verteld waarom ik even kletsen doe. Ik doe dit omdat ik het fijn vind om over dingen te hebben, zodat niks echt nieuw is als ik een video maak. Zo kan ik ook vertellen wanneer ik niet kan bloggen, of wanneer er een extra video komt! Ik wil ook gaan proberen om video's te plannen een paar dagen van te voren, zodat ik dat allemaal aan jullie kan vertellen, en jullie dus op de hoogte zijn!

Ik begon deze even kletsen met een liedje van Ariana Grande. Sinds victorious ben ik fan van Ariana Grande. Haar liedjes blijven maar in mn hoofd zitten, en ze gaan er ook niet uit! Zelf zeg ik altijd: 'Ik ben haar grootste fan.' Maar tuurlijk weet ik dat er nog meer Arianators zijn ;)

Essence fan? Bestaat dat ook? Ja, voor mij wel! Ik koop de laatste tijd bijna al mn make-up van Essence! Verwacht dan ook maar veel reviews :)



© Valblogin