2.9.14

Essence Hello Autumn Trend Editie

Hee!
Oke, zoals jullie weten; ik ben essence 'fan' ja, dat klopt....
Daarom nu een 'preview' (volgens mij licht het al in de winkel hihi) van de nieuwe trend editie!




Deze poeder moet je gezicht 'opwarmen'. Veel mensen hebben dit misschien wel nodig in de herfst+winter.
Essence Hello Autumn Colour Adapting Powder Blush * € 2,59





een oogpotlood, wie kent t nou niet? Deze kleuren zijn denk ik speciaal voor de herfst gemaakt!
Ze hebben een soort van sponsje, zodat het extra zacht aanbrengt! Al draag ik nooit oogpotlood, ik ben erg benieuwd hoe deze zijn! 
Te koop in: Leaves Are The New Beef & Charlie Seen In Green.

Essence Hello Autumn Eye Pencil * € 1,59






goud, bruin gezicht in de herfst? Wie wil dat nou niet? De zon gaat toch al een beetje weg, dus onze bruine kleur ook! Eerlijk is eerlijk, ik draag geen poeder, maar deze is wel echt geweldig! Inslaan voor de komende jaren anders? ;)

Essence Hello Autumn Multi Colour Powder * € 3,39



Lip cream, wie wilt het nou niet? Zachte roze/rode lippen in de herfst? YAY! Super schattig! Ik ben erg benieuwd! Voor mij echt een yay! Ga jij ze kopen? laat het me weten!
Te koop in de kleuren: Beauti-FALL Red & Keep Calm & Go For A Walk.


Essence Hello Autumn Lip Cream * € 1,99




Haar in je gezicht door de harde wind? Deze herfst een nee! Met deze super leuke elastiekjes kan je je haar weer helemaal 'opfrissen'!
Essence Hello Autumn Hair Ties * € 2,99




Mooie ogen, daar letten we deze herfst op! Mooie nude oogleden, hmmm, zo mooi!
Lekker opvallen deze herfst kan met deze prachtige oogschaduw!
Te koop in: Walk In The Park & Keep Calm & Go For A Walk.
essence Hello Autumn Eyeshadow Palette * € 3,89



Ze zeggen altijd: 'Ik vind wenkbrauwen het belangrijkste van je gezicht, het maakt je anders!' Als je nog niets hebt voor je wenkbrauwen, hier een kans! Blondines, en brunettes kunnen een palletje kopen! 
Te koop in: Leaves Are The New Beef & Walk In The Park.
Essence Hello Autumn Eyebrow Set * € 2,59




Nagellak, mijn favoriete beautyproduct! Op de een of andere manier fleurt het je dagen op! Mijn to go beautyproduct! En voor de herfst ook nog eens kleuren voor de herfst! Wie wil dit nou niet?
Te koop in: Beauti-FALL Red, Meet My Pumpkin, Charlie Seen In Green en Keep Calm & Go For a Walk.
Essence Hello Autumn Nail Polish * € 1,99














 


© Valblogin