10.9.14

Essence princess lash mascara





Prinses worden? Welk meisje van 4 wou dat nou niet? Dit is wel een vertraagde droom van mij haha! Maar tuurlijk wil ik dat nu al lang niet meer. Maar, mooie wimpers? Ja, dat wil ik wel!
Bijna 2 weken heb ik deze mascara nu al, sorry dat de review later online komt! Maar.... we kunnen blij zijn dat hij er nu is!



Mooie kroon, een soort van jurk, een corset, en wat letters, dat staat op dit flaconnetje.
Heel erg mooi gemaakt. En op de 'dop' staat een E van essence! Oh, en om daar nog bij toe toevoegen' Het heeft een soort van kunststof wat er voor zorgt dat de mascara niet uit je handen valt!



Het borsteltje heeft een soort van cobrakop vorm, tenminste, zo noemt essence het! Als je kijkt naar het borsteltje kan je zien dan het inderdaad zo is! Het moet voor dramatisch/dikke wimpers met veel volume zorgen.















Boven- geen mascara
Onder- Mascara aangebracht


Dit was met 1 laagje mascara! Met 2 laagjes krijg je al snel spinnenpoten






Deze mascara geeft echt een heel mooi effect! Je moet dus wel oppassen met spinnenpootjes, maar als je dat graag wilt, is deze mascara echt voor jou! Zelf draag ik hem nu elke dag, en er is niks mis mee! 

Ik geef deze mascara een 10. Het is budget en super tegelijk! 
Deze mascara is voor € 3,39 te koop bij de kruidvat en trekpleister.



© Valblogin