13.9.14

Essence Hello Autumn Lip Cream




Rode lippen, eigenlijk niks voor mij. Essence, wel wat voor mij! Zo kan je er toch wat leuks van maken! En nu het herfst word, komen de donkere lippenstift kleuren weer tevoorschijn! Ik vond een rode nog wel leuk! Dus ja, daarom



Deze flacon vind ik echt heel erg mooi! Blaadjes en de letters zijn zilver. Gelukkig niet een andere kleur want dat zou t weer te druk maken!




De kleur is heel erg mooi! Ook heel erg gepigmenteerd! Deze is trouwens in de kleur beauty-FALL red.


Het is gewoon een soort sponsapplicatortje, niet heel veel bijzonders aan.




Op je lippen staat hij ook erg mooi! Ik weet dat dit geen goede foto is, maar de anderen waren niet zo mooi, dus koos ik deze!




Ik vind dat dit echt een goede aankoop is!
Hij is 1,99 bij de kruidvat en de trekpleister




© Valblogin