19.9.15

ARI By Ariana Grande

Hi! Eindelijk heb ik het geurtje van Ariana Grande! Na een half jaar wachten is hij eindelijk uit! Ik ben al best wel lang fan en kon dus ook niet wachten om deze in mijn eigen handen te houden. Toen we {Lisa, Anouk, en ik} het pakketje gingen openen, werden we ook helemaal blij! We werden druk en begonnen te schreeuwen, haha. Het begon met een zwart papier, maar toen we die uit de doos haalde, zagen we de 3 doosjes met ARIANA er op.




Ariana is 22, en scoort al erg veel top hits. Sinds cat valentine vind ik haar al erg tof. Laats kwam ze met leuk nieuws; haar nieuwe liedje komt uit op 30 oktober, get ready!



Het doosje is zo schattig! Erg leuk! Ik heb deze al meerdere keren op internet voorbij zien komen dus ik wist al wel hoe het er uit zou zien, maar in het echt is het natuurlijk nog leuker! Er staat OA haar handtekening op!





De flacon is so cute! Vergeleken andere sterren, is dit toch echt wel de mooiste. De pompom ziet er ook zo schattig uit! Je kan de pompom er ook af halen!


De geur zelf is moeilijk to omschrijven. Het is zoet, maar ook weer niet. Als je het opspuit is het bijvoorbeeld sterker dan 1 minuut daarna, maar dan ook wel echt een stuk sterker! Je ruikt de marshmallow er door heen, ook een beetje snoep. Maar het is niet zo sterk als het lijkt!

Topnoten: knapperige peer, roze grapefruit en sappige framboos
Hartnoten: zachte musket, rozenknoppen en vanille orchidee
Basisnoten: Marshmallow, romige muskus en blonde houtsoorten


Ik vind dit geurtje zo lekker! Ik ruik hem dit moment helemaal in mijn kamer, haha! Ik vind het echt het geld waard maar dat komt denk ik ook omdat ik fan ben. Ook blijft dit geurtje de hele dag zitten. Ik had het geurtje nog op toen ik ging slapen, en ruik het nu nog steeds!


Sorry voor de hoeveelheid foto's. Ik ben hier gewoon te enthousiast over! 


ARI by Ariana Grande vanaf oktober te koop bij de douglas in nederland
30 ml; 30,-
50 ml; 40,-
100 ml; 50,-

In deze review heb ik de 50 gebruikt

10 opmerkingen

  1. De flacon ziet er wel erg mooi uit! Ik ben benieuwd hoe hij echt ruikt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er zo leuk uit! Ik ben echt benieuwd naar de geur.. Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een té cute flesje , benieuwd naar de geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet deze gewoon hebben, niet omdat ik zo'n Arianator ben, maar dat flesje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil het flesje zoo graag! Echt een super leuke revieuw en video<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh wat lijkt me dat een fijne parfum zeg, ik kan niet wachten om 'm te ruiken<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet eens dat ze een geurtje had...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem ook leuke revieuw en mooie foto's!.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dont wanna be rude, maar op je blog had je foto's van iemand anders en tekst van iemand anders. Ook had je gezegd dat ie vorige week al uit was maar dat was ie niet. Haha

      Verwijderen

© Valblogin