6.5.15

Numinous {Outfit}


Ik liep maandag met familie door een winkel, voor eigenlijk helemaal niks. Maar, toen in eens, zagen we een spiegel. Nu denk jij: Ik zie er wel vaker een. Maar ik had er een nodig. We kochten hem, en nu staat hij op een mooi plekje in mn kamer. {Morgen staat er een room tour online} Nu lijkt mn kamer ook veel groter, haha. Maar, ik was dus helemaal blij. En ik dacht dat ik misschien wel even een outfit kon showen, door 'de ogen' van de spiegel.






Wat heb jij al gedaan in deze vakantie? Ik nog niet zo veel. Gister heb ik weer heel mn dag verspild aan youtube video's, netflix, en dat soort dingen. Ik moet echt eens wat gaan doen, haha.



Dus, ik kreeg die spiegel in mn kamer. En nu ik dit schrijf, weet ik heel erg zeker dat mn ouders, en visite, bang gaan worden van al het gebonk dat ze gaan horen. Ik dans al vanaf mn 4e, en ik dans nog steeds als een kleuter van 4. Ziet er niet uit. Daarom kan ik nu lekker gaan oefenen, en als ik weer eens zin heb, dat ik misschien op hip hop ga of zo.





Topje- Pieces
Vest {A.K.A Het ding waar ik nu in leef}- Superdry
Zonnebril- V&D
Broek- Outfitters Nation
Sokken- Ik heb geen idee, ik had misschien beter schoenen aan kunnen doen.






1 opmerking

  1. Wauw echt een hele mooie spiegel en outfit! Dat vest wauw... Echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin