7.4.15

Val #4

Terwijl mn blogger nu super raar doet, probeer ik toch maar even een post te schrijven. Ik ben de laatste tijd echt addicted to PLL, AKA de meest leuke serie ever. Een van de redenen waarom ik minder schrijf, het leid me af, heel erg. Fail. Zondag ben ik naar het bos geweest, en heb ik foto's gemaakt, ook wil ik graag wat dingen vertellen.





 Ik begon de dag met een ontbijt, logisch. Maar, ik maakte hem dit keer zelf. Mn vader en ik maken soms samen een ontbijt, en ik geef toe, dat is dan ook best wel lekker ;).
 Deze dag at ik best wel veel, want het was pasen. Ik at een DOOONUUUT



 In het bos maakte ik heel veel random foto's, zoals deze.
ICECREAM TIME! Het was super lekker, en dit voor 1,50. Wow, yas please.

Things i want to tell ya guys:

Ik ben PLL verslaafd, zoals ik al zei, ik post daarom minder. My Bad, er komt verandering in, het word namelijk langdradig, dus kijk ik minder.


V&D is lekker cheap, de siraden bak van Revival londer is er nog steeds met 1,-. All i want. ik heb dus ook nieuwe dingen gekocht. Who Wants A Haul?


ZATERDAG BEN IK JARIG! En vrijdag vier ik het met kinderen uit mn klas, en school. Ik wil dan vloggen, yay or nay?

Heb jij vragen voor een Q&A? Please comment below, XOXO.


1 opmerking

© Valblogin