2.4.15

Happy Bday To..... VALBLOGIN!


Ik kan het zelf niet geloven. Een jaar geleden dat ik achter mn computer zat, met het idee om dit alles te beginnen. Ja, Valblogin. De stap zetten om eindelijk een blog te maken was redelijk raar, want ik kon iedereen vertellen dat ik een blog had/heb, en dat ik graag schrijf. Mn liefde voor fotograferen was er toen al. Niet dat ik het toen kon, of dat ik een camera had. Maar ik was het al wel van plan.


Toen ik mn camera had, begon het al helemaal. Ik wil trouwens ook een nieuwe manier van fotograferen gebruiken, omdat mn blog nu een jaar is.
Het is zo apart. Nu al 1 jaar, zo snel is dit voorbij gegaan! Ik weet nog wel dat ik ergens in november de 100 volgers haalde, ik was niet normaal blij. Nu zijn het meer dan 200, en kan ik mezelf nu een fulltime blogger noemen. Vind ik dan. Ik zeg het, en dan is het zo. Joke ufcuurse, maar ik post bijna elke dag wat. {Im so sorry, vorige week woensdag had ik niks, nananoppes, geen inspiratioooonnee}

Mn ideeën komen weer elke dag. Zoals de blogweek, die liep volledig de mist in. Im so sorry, ik moet voortaan beter nadenken voor iets te posten.

Ik ga jullie nu even bedanken zoals elke blogger doet als je blog een jubileum heeft.
Thanks voor het commenten, voor het lezen {AKA het lezen van mijn gezeur, hoe houden jullie dit vol?} en voor het volgen natuurlijk.






Liefs, Knuffels, Hartjes, XOXO, 
Val

3 opmerkingen

  1. Leuke blogpost! Ik heb je genomineerd voor de liebsteraward, komt overmorgen op mijn blog (lang leve het kunnen inplannen ;p) :). Just so you know! ;) En gefeliciteerd met je blog! :) Liefs, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het eenjarige bestaan van je blog! Ik volg je nog niet zo lang, maar ik vind je blog erg leuk! Knap dat je bijna elke dag wat online zet, dat lukt mij niet ! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin