27.3.15

Ik werd Velary genoemd {Münster Haul}


Ik kwam gister avond rond kwart over 7 thuis, omdat ik lekker bij de mcdonalds had gegeten. Waarom? Omdat ik net uit te bus stapte, na een super leuk dagje in Münster. Ik ben er zoals sommigen al weten, voor deze trip al 2 keer geweest. Dus wist ik waar de starbucks was, hehehehehe. In Duitsland lijkt alles wel goedkoper te zijn, dus kocht ik daar natuurlijk redelijk veel.

{De foto's zijn niet zo mooi, omdat ik dit 's avonds heb gemaakt, want ik wou vandaag heel erg graag een post! En mn camera deed ook een beetje raar, doet ie altijd met weinig licht! Bij bijna alles volgt een review :) }
EOS Lipbalm, ik had echt een nieuwe nodig! 5,99 DOUGLAS 


 Ik had een nieuwe concealer, en had eigenlijk ook een nieuwe kwast nodig! Daarom kocht ik deze bij de DM voor 3,95
 Deze proefjes van de Bubble gum lipscrub kreeg ik bij de lush, de lipscrub zelf had ik al wel, maar nu heb ik dus extra.
 Deze wou ik al echt super lang! Ik kon hem daarom ook niet laten liggen, en ik kocht hem ook zonder na te denken.
 Oke, ik heet nu Velary. #starbucksnamenschrijvengaataltijdfout
 Lush Granny Takes A Dip! Ik heb hem al gebruikt toen ik thuis kwam, hij is heerlijk!
Maybelline age rewind concealer! Eindelijk!
En als laatst deze choker! Best wel duur, 9 euro voor 2, daarom hebben Zara en ik 't samen gekocht, en was het nog maar 4,50 {Revival london, ook te koop bij de V&D.  En ehh, nouja, goedkoop? Beter dan 9,-}

Wat vind jij mijn leukste aankoop?

5 opmerkingen

  1. Leuke post! Ik werd bij de Starbucks Marge genoemd! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Zara werd Sarah genoemd, komt deels ook omdat wij engels gingen praten! :) Starbucks schrijft je naam gewoon altijd anders, haha

      Verwijderen
  2. Die choker is echt leuk, mijn naam was een keer wel goed geschreven bij de Starbucks in Nederland zijn ze er niet zo goed in daar word het marion of manon :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Ik kom eigenlijk nooit bij de Starbucks, maar ik weet zeker dat mijn naam dan ook verkeerd geschreven zou worden haha. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Velarey, je bent onze foto vergeten ;C
    nu ben ik aan het huilen

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin