28.2.15

HEMA Foundation


Ik gebruik nooit echt foundation, bb cream, of cc cream. Eigenlijk helemaal niks van die dingen. Maar ik zie er redelijk vaak, meestal in de weekenden, niet uit. Met een rood gezicht, en onzuiverheden. Maar dat heb ik alleen in het weekend, iknow, super raar! {Dat komt omdat ik mn gezicht dan heel erg goed was, met allerlei dingen, en dan word mn huid heel even onzuiver, en dan de volgende dag is het weg.}





De foundation ziet er super mooi uit. Persoonlijk vind ik dat het er redelijk duur uit ziet!
Gewoon een verpakking die zwart is, met een beetje glans.


De tube is niet heel erg groot, maar je hebt niet zo heel veel nodig voor een egale huid. Wil je nog meer bedekken, dan gaat het misschien wat sneller op.

Ik heb deze bij een plek in de hema gevonden, met korting. Ik had eerst een waar geen flapje op zat, dat goude ding ;) {hoe moet ik het zeggen, haha} Dus daar hadden mensen ook gewoon aangezeten. Daarna pakte ik er een van achter, en toen vond ik deze, heel erg schoon dus! :)

Het ziet er best wel oranje uit, tenminste, redelijk geel. Maar als je het uit smeert, is het zo mooi! Je ziet het amper, en het geeft wel een beetje "coverage". Goed voor mijn leeftijd in ieder geval.

{niet op mn nagels letten, dit gebeurd altijd bij mn nagels, haha}
Ik ben zo blij met deze foundation! Ik zou hem eerder CC of BB cream noemen, maar dat maakt niet uit, hoop ik. De dekking is niet heel erg spetterend, maar voor mijn leeftijd {13} is dit perfect!

Ik heb hem met 50% korting gekocht, van 6,- naar 3,-. 
HEMA

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin