19.2.15

Everyday Make-up Routine

Ik ben echt slecht, ik heb nooit een vaste makeup routine. Nu heb ik er wel een beetje een, een look die ik persoonlijk erg mooi vind! En hij is niet alleen simpel, maar ook nog eens natuurlijk :).


Ik begin eigenlijk altijd met dagcrème, en om ervoor te zorgen dat mn dagcrème goed ingetrokken is, begin ik alvast met mn mascara.  

 Daarna doe ik altijd mijn blush van essence op, de come to town blush in de kleur: Wrapped in pink.

 En mn favoriete bronzer van Benefit! De hoola bronzer :)  
En daarna mn benefit whatss up highlighter.      



{De reden dat ik highlighter, bronzer, en blush draag, is omdat ik het liefst oogschaduw wil dragen, maar op de een of andere manier worden mijn ogoleden, en de huid onder mijn wenkbrauw bot heel erg droog. En om de look toch nog wat op te vrolijken, doe ik meestal blush, highlighter en bronzer op. Maar dit doe ik niet elke dag!}


9 opmerkingen

  1. Wat een fijne make-up routine! Zo simpel en zo naturel. Dat vind ik de mooiste looks! En wauwie, je maakt echt supermooi foto's! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kun je een keer een review doen ban een banaan? =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎ voor jou ofcourse ;) ♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎

      Verwijderen
  3. Mooie foto's. Je hebt net als ik een lekkere basic routine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tip: als je wilt beginnen met wat meer make up zou ik wenkbrauwpoeder 2 tinten lichter dan je haarkleur nemen en als je met foundation wilt beginnen miss sporty morning baby foundation :) just trying to help out !! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh en als je met oogschaduw wilt beginnen begin dan met het verzorgen van je ogen met goede oogcrème ver van tevoren en hou dit gewoon in je dagelijkse routine ('s avonds of 's ochtends, ligt eraan wat voor crème het is.) Het moet wel een zachte creme speciaal voor je ogen, niet eentje die prikt!! wees gewoon heel erg gedetailleerd en voorzichtig met je ogen!! met oogschaduw kan je met creamy oogschaduw beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik ook altijd! Mn ogen zijn van nature heel erg droog, en daarom gebruik ik altijd een dagcreme voor mn gezicht, en een sensitive eyecream ofzo van Zarqa! Liefs

      Verwijderen

© Valblogin