22.2.15

10 Facts About Me #3


De laatste keer dat ik een 10 Facts About Me deed is best wel lang geleden. Maar, jullie vonden hem wel leuk! De 10 Facts About Me #2 is heel vaak bekeken. Daarom heb ik er nu weer een voor jullie :)




1♥︎ Ik ben heel erg verslaafd aan bloggen, niet alleen het bloggen zelf, maar ook de blogs lezen.

2♥︎ Ik kan niet stoppen met mn kamer decoreren! Ik weet nooit wat ik nou precies met mijn kamer wil, daarom ben ik er ook super vaak mee bezig, haha.

3♥︎ Het liefst wil ik elke blogger meeten. Het lijkt me super om Jiami te meeten!

4♥︎ Ik ben ook super verslaafd aan youtube, en dan heb ik het niet over een beetje. Ik zoek bijna alles op, op youtube.

5♥︎ Ik ben niet altijd even zeker van mn kleding. En dan gaat het vooral over de broeken, ik vind alleen skinny's mooi staan. En ik heb maar 1 echte mooie skinny.

6♥︎ Lay-outs kan ik niet weerstaan, het liefst wil ik 2000 blogs, met alle lay-outs! ;)

7♥︎ Ik ben zo'n meisje die graag codeert, maar er eigenlijk niet zo veel van snapt, hehe.

8♥︎ Mn beste vriendin is An, al weten heel veel het al wel! Ik ga ook super veel met Zara en Lucia om :)

9♥︎ We hebben thuis 3 uitvoeringen van Just Dance! Just dance 3, just dance 2014, en Just Dance 2015. Ik vind het leuk bedacht!

10♥︎ IK HEB EEN OORTJES VERSLAVING! Ik heb mini mouse oortjes, en 2 paar kattenoortjes, en ik ga waarschijnlijk met een vriendin mee naar Amsterdam, en dan ga ik nog meer oortjes kopen, hehehehehe.

Wat is een fact van jou?



6 opmerkingen

  1. Ik drink als ik thuis ben alleen maar thee, niet dat dat heel bijzonder is Hihi.
    Xx Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iik herken mezelf bij sommige punten zoals 1. Bloggen is gewoon te leuk :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah ja, de eerste heb ik ook last van, haha! ;) Oh, en 7 ook! Coderen lukt me nooit al vind ik het wel leuk om te doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is allemaal zo herkenbaar voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De 1e is herkenbaar!
    Van de tweede heb ik geen last, m'n kamer is echt klein haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh, dat is inderdaad jammer. Mijn kamer is eigenlijk ook heel erg klein!

      Verwijderen

© Valblogin