4.1.15

☼Good Morning☼


Heb je ooit een keer een morning routine gezien in foto's? Nu is je kans om die te zien, haha. Ik wou ooit een keer een morning routine met jullie delen. En nu heb ik een morning routine van 02-01-2015, omdat ik elke dag wel iets anders doe. Ik ga binnenkort ook nog een night routine maken denk ik! Maar in ieder geval, dit is dus wat ik doe in de ochtend!



 Ik werd wakker om 09:50 ofzo, en toen ging ik op mijn computer en mobiel, zodat ik even mn social media kan bekijken, en niet te vergeten: Blogs te lezen! :)


 Toendeed ik gauw mn geur kaars van de HEMA aan, want die ruikt zo lekker!

 Mn kamer had wel een opruim beurt nodig, dus ging ik mn bed op maken! {En mn bureau}



 Tuurlijk ging ik ook mijn make-up kastje op ruimen. Want er lagen allemaal laders op, whoops! {Van dit kastje komt nog een keer een tour}


 Mijn haar moest gewassen worden! Dus ik ging lekker warm douchen.
1. Guhl Sensitive Shampoo
2. Etos Zuiverende Gel
3. Hema douche gel {seriously, deze is zo leuk! Eerst lijkt het wel plastic te zijn, maar zodra het in aanraking komt met water schuimt het niet normaal erg! Super leuk bedacht!}


 Ik had het koud dus trok ik maar even een dikke sweater aan, boven mn beige achtige broek. Daarna deed ik wat anders aan. Maar je kent me, heb ik niet ge-fotografeerd...

Ik verzorg mn huid na het douchen ook, want anders is mijn huid super droog.
1. EOS lipbalm
2. Zarqa Sensitive Eyecream
3. Zarqa Pure Skin Cream

 Make-up time! ;). Ik had niet veel zin in make-up, dus droeg ik gewoon even snel mn bikini tini oogschaduw+ They're real Mascara+ Hoola lipgloss. Een benefit look dus! Ik droeg de bikini tini omdat ik er erg moe uit zag, hihi.



Daarna ging ik even op mn computer, skypen met Jessica. Later die dag kwam An nog even gezellig bij mij! We hebben een DIY gemaakt, die morgen online komt trouwens ;).


Wat doe jij elke ochtend?

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin