18.1.15

Elizabeth Arden Mascara | Esmee


Hey!
Ik zal me eerst even kort voorstellen, voor als je mijn blog nog niet kent. Ik ben Esmee, van (EN) www.lifebyesmee.nl (NL) www.lifebyesmee.nl/nl . Ik blog net als Val veel over beauty en fashion. Ik vind het erg leuk dat ik een post mag schrijven op de blog van Valérie! Ik ga een mascara reviewen van Elizabeth Arden!


Het is de Ceramide Lash Extending Treatment mascara van Elizabeth Arden (01 black). De mascara zit in een mooie huls, met een gouden kleur. Ik heb de mascara al best lang in gebruik, want ik vind hem echt super fijn. Hij is wel wat duurder dan de mascara’s van Essence of Catrice, maar hij geeft ook een veel mooier effect op je wimpers!






De mascara geeft je wimpers een mooi lang effect. De mascara laat geen klontjes achter op je wimpers, wat ik zelf heel erg fijn vindt. Wel gebruik ik voordat ik de mascara aanbreng eerst nog een wimper kruller, voor mooie gekrulde wimpers.





 geen mascara Elizabeth Arden mascara (wimper  kruller gebruikt)Elizabeth Arden mascara + Essence I love extreme mascara 
Zoals je misschien op de foto’s hierboven kunt zien, zorgt deze mascara dus voor mooie lange wimpers. De mascara blijft bij mij er de hele dag wel opzitten, maar het is geen waterproof mascara! Dus soms doe ik er nog een waterproof mascara over heen.

Deze mooie mascara is verkrijgbaar in bruin en zwart. Ik kan je deze mascara zeker aanraden, als je opzoek bent naar een goede mascara, die zorgt voor een mooie en langdurend effect! Het is zeker je geld waard!
Prijs - Verschild per winkel, maar online bij www.perfumesclub.nl voor €13,95.
Wat vinden jullie van deze mascara, en zouden jullie hem zelf kopen?

Liefs Esmee | www.lifebyesmee.nl

Als je het leuk vindt, kun je een kijkje op mijn blog!
Bloglovin - http://www.bloglovin.com/blogs/life-by-esmee-12970229
Twitter - http://twitter.com/lifebyesmee
Instagram - instagram.com/lifebyesmee.nl

4 opmerkingen

  1. Klinkt veelbelovend en hij staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waanzinnig mooi effect, ik vind het verschil behoorlijk groot. Wat goed trouwens dat je je wimpers nog coat met een waterproof mascara. Dan blijft het inderdaad gegarandeerd beter zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin