27.1.15

Catrice Absolute Matt

Ik ging laatst met Esmee naar de stad, en we zagen dit palletje, en we konden hem niet laten. Hij heeft matte kleuren, en dat is wat ik zoek in een pallet {Dit klinkt wel als een dating site} In ieder geval, ik wou hem gaan testen en hij viel op de grond, tuurlijk.... Alleen de witte is beschadigt, dus niks ergs! :)
De kleuren vind ik persoonlijk heel erg mooi, ze zijn mat, en licht, niet allemaal natuurlijk. Maar nog wel super mooi, en voor een everyday look is hij ook prachtig.
{Zoals je ziet is hij gevallen}

De kleuren zijn écht matt. Je hebt wel van die palletten die zogenaamd matt zijn, maar uitendelijk zitten er gewoon 100en glitters in, wel hele kleine, maar ze zijn wel aanwezig.

De pigmentatie ziet er op de foto redelijk goed uit, de 3e kleur zie je alleen amper. Ik heb de 1e 4 ook 2x over elkaar moeten swatchen om deze kleuren te krijgen. Ze zijn perfect voor mijn leeftijd vind ik zelf.


Het 1e applicatortje zou ik wel kunnen gebruiken, maar de 2e vind ik niet echt wat.

Korte review, maar hopelijk duidelijk.
Ik vind hem zelf fijn, en hij is te koop bij de kruidvat voor 4,99 {Bij catrice 3e schappen!!!!}


Review van esmee


9 opmerkingen

  1. Ik heb die ook, en het is het Matt palette... Niet het Nude palette xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem ook al in de winkel liggen, en vond hem echt super cool! Maar inderdaad die derde en vierde kleur zijn niet heel erg gepigmenteerd.. Maar verder vind ik het een heel mooi pallet, en trouwens super mooie foto's! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de nude versie, ben ik ook erg blij mee! Krijgen we nog looks te zien met dit palette? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee! Ja, lijkt me super leuk om te doen! Ik ga het onthouden :)

      Verwijderen
  4. Liet je hem in de winkel vallen? Dan had k toch echt een nieuwe gepakt, haha. Verder wel een fijne review! Liefssss Juulepuul

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik was thuis, ik had een notitie boekje in mijn hand, en deze oogschaduw, wat liet ik vallen? De oogschaduw, en ik had het notitie boekje nog vast, ;(

      Verwijderen
  5. Prachtige kleuren, die gebruik ik het meest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren! Je maakt mooie foto's en hebt een mooie lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen

© Valblogin