15.12.14

Kamer Inspiratie | Blogmas #15




















Zijn jullie ook zo inspiratie loos de laatste tijd? Ik wel, ik ben steeds bezig met mn kamer. 'Waar moeten die kerst lampjes nou hangen', 'wow wat is er met mn bureau gebeurd?' Herkennen jullie dit? Ik hoor het elke dag in mijn hoofd, en ik heb wat meer inspiratie nodig. Dus vandaag een inspiratie post!








Ik vind deze bureau's zo mooi! Het liefst wil ik nu naar de ikea rijden en dit maken, want kijk nou eens. Dit is toch perfect? Ik ga mn bureau een beetje zo maken denk ik!










Waar ik het meeste naar zocht waren toch wel de make-up vanity's. Ik ga een kopen van de ikea, dus ik wil allemaal inspiratie zoeken. Ik wil hem zo mooi mogelijk inrichten, en ik heb al iets op t oog.






Deze foto, zo wil ik mijn vanity maken. Wauw, met die roze kopjes. Ik ga er nog wel een tour van maken!





Voor de rest vind ik elke foto zo mooi. T liefst wil ik dan 30 kamers, en dan elke vanity, haha!

Welk bureau, of welke vanity wil jij?

Liefs,
Val


10 dagen tot kerst



Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin