19.12.14

Favoriete Kerst Muziek| Blogmas #19

Volgens mij ben ik niet de enige die al heel veel naar kerst liedjes luistert, en na kerst luister ik denk ik nog vol op door naar mn favoriete muziek. Ja je leest het goed, kerst muziek is mn favoriete muziek. Altijd vrolijk, altijd leuk.



1. Santa Tell Me- Ariana Grande
Wie kent deze nou niet? Ze word steeds groter, en ik blijf een hele grote Arianator!

2. I'll Be Home- Meghan Trainor
Niet iedereen kent deze, maar hij is wel echt heel erg mooi. Ik word er stil van!

3. Have Yourself A Merry Little Christmas- Ariana Grande (Cover)
Ariana Grande heeft Have Yourself A Merry Little Christmas gecoverd, en ik ben helemaal verliefd, deze heeft ze een paar jaar geleden al opgenomen, en ik blijf hem mooi vinden.

4. All I Want For Christmas Is You- Mariah Carey
Oke, sorry, wie kent deze nou niet? Hij blijft toch heel erg leuk

5. Love Is Everything- Ariana Grande
Blijft leuk, leuke tekst, in een woord: Wauw.

6. Last Christmas- Ariana Grande (Cover)
Dit blijft mn lievelings versie van Last Christmas, wauuuwwwiiiee.

7. Misletoe- Justin Bieber
Ja, af en toe doe ik even Justin Bieber aan, omdat hij mooi kan zingen.

Wat is jou favoriete kerst liedje?

Liefs,
Val

6 Dagen Tot Kerst


(dit was mijn laatste blogmas, het neemt veel tijd in beslag, en het is erg lastig om bij te houden, sorry!)


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin