10.12.14

December pictures #1| Blogmas #10


Jo, weer een nieuwe post. Ja goh, tis blogmas! :) Ik ga jullie wat random foto's van deze maand laten zien! Veel kijk+ Lees plezier!



Ik had een rustig dagje en zat wat te bloggen in mn warme bedje. Toen kwam de liefste mam en gaf me thee en wat twix! Heerlijk!

Ik was vroeg vrij en mn moeder had wat poffertjes mee genomen, ik wou tuurlijk wel mee eten! Heerlijk deze poffertjes!



Pootje van mn liefste kat! Chillings op mijn stoel, daar licht hij al-tijd bij!

Naar school! Gewoon een simpele dag weer! Ik maak vaak dit soort foto's haha!


Krullen gemaakt met papier! Tis gelukt! Iemand uit mn klas (shoutout naar jou Zara ;) ) heeft het ook geprobeerd, en het stond haar zo leuk!


Chillings met mn zus! We hadden rendier oortjes op en we gingen foto's maken, echt typisch iets voor ons! Haha. Dan zitten we daar zo te lachen en mn zus: "Je bent zo schattig!" Ik: "Hou op" ;)

Douglas blad bekijken, en er achter komen dat we kortings bonnen hebben. Binnenkort misschien NYX Pallet kopen! En een mac lipstick! :)


Wat ga jij doen in december?



15 dagen tot kerst!


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Valblogin